Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 6 grudnia 2011

MAI GAWD!!!

 ło mój Boże ile to czasy to było od kad tu byłam ostatnio dużo sie zmieniło ( na dobre...chyba). Pisanie tego otóż bloga i jego cel może i się zmienia z założenia, ale zamierzam dodawac jakieś posty codziennie albo przynajmniej co tydzień  To co u mnie? a nic pada śnieg ale go niema XD zaczęłam duzo rysować... i każdego tygodnia albo przynajmniej miesiąca paczę na rożna prace i widzę jak bardzo mi to nie wychodzi ale nie ma wyjścia musimy jakoś się postarać i wypocić resztki mojego talentu żeby co było... a tak poza tym to trochę mnie denerwuje bo nie używam Deviant Arta od wczoraj i widziałam przeróżne konta ale Qua naprawdę niektozy ludzie maja po rysują jakieś coś ( staram się bez wulgaryzmów) i maja po 100 watchow a ludzie ktozy ciężko pracują i ich sztuka ma ręce i nogi maja nie cale 10. to może zabzmiec z moich ust ( ust chyba palców XD ok człowiek suchar) dziwnie bo jestem w podobnej sytuacji ale na pewno niektozy się ze mną zgodzą.

 A własnie zaczęłam oglądać Umineko... mogłam bym powiedzieć ze to dokładna kopia Higurashi ( chociaż to byli ci sami artyści czy coś takiego) mam wiele pytań gdyz zauważyłam ze wiele postaci tam wystempujacych posiada co ja nazywam syndrom głupiej Piz*dy ( o tym kiedy indziej). no bo paczcie znalazł się taki jeden z rezystem na magie jakby nie wiem, wykupił pol item shopu. A poza tym jak się dostaje rezysta na magie bo zdaje się ze jego siostra tez ma niezłego rezysta... to może to jest w genach? NIE! bo jego rodzice nie maja, szczęście  dwa spokrewnione ludzie z high rezystem? naprawdę? drugi problem to ze naprawdę tworcy myślą ze damy się nabrać ze jak Beatrice dostała w mordę przez tego pleba (jak mu leci? Kabutto? nie to z Naruto czekaj to Batler był... co za chujowe imię za przeproszeniem... mogli wybrać jakieś za czasow królowej Elżbiety I imiona albo tradycyjne Japońskie) Battlera to nagle się zmieni na dobre? po tym jak zabiła tych ludzi przynajmniej z dwa razy każdego? i z każdego morderstwa miała taka uciechę jakby przynajmniej pod choinka znalazła PS3 i wszystkie części Assassin Creeda i Dynasty Warriors... poza tym niewiem czy ja oglądałam jakaś wersje dla dzieci ale zamazali flaki i rany ma ktoś linka bez zamazań? no dobra skończę już z tym bo mogłam bym się tak dopytywać cala noc...

Własnie, święta sie zbliżają w Polsce beda się chować przed księdzem a w Angli będziemy ogladac Coronation Street XD.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz